Nadat Stichting Goede Doelen 's-Hertogenbosch al donaties mocht ontvangen uit de hoek van het bedrijfsleven volgt nu ook de particuliere sector. De stichting ontving recent mooie donaties van privépersonen.

Jan de Rond, voorzitter Goede Doelen 's-Hertogenbosch: "Wij zijn erg blij met de donaties. Met deze waardering en steun vanuit de samenleving kunnen we ons blijven inzetten voor het lokale gemeenschapsleven én goededoelenorganisaties die het steunen waar zijn onder de aandacht brengen van het grote publiek."

In december intensiveerde Goede Doelen 's-Hertogenbosch, samen met haar mediapartners, de campagne 'STEUN LOKAAL!' bestaande uit:
- posters langs de openbare weg in 's-Hertogenbosch en omliggende dorpen;
- inspiratietafels 'Geven en Doneren' in de bibliotheken in 's-Hertogenbosch en Vught;
- spotjes op lokale omroep DTV Den Bosch;
- artikelen en advertenties in Bossche Omroep;
- aandacht voor goededoelenorganisaties via sociale media en hashtag #lokalegoededoelen.

December = bezinning- en geefmaand!
Volgens onderzoek wordt in de maand december bijna 1/3 deel van de jaarlijkse donaties gedaan; 12% zelfs in de laatste drie dagen van het jaar. Veel non-profit organisaties (54%) starten daarom in oktober met de voorbereidingen van hun wervingsactiviteiten. 

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact met ons op!

In de media Contact Hoofdsite
Volg ons op