Twee organisaties uit de Lokale Goededoelengids zijn voor dit jaar geadopteerd door BrandLoyalty. Op deze manier wil het bedrijf iets teruggeven aan de lokale gemeenschap en lokale goede doelen. Het Bossche bedrijf heeft wereldwijd meer dan 20 kantoren met het hoofdkantoor in Den Bosch. BrandCharity is de afdeling die de samenwerkingen met goede doelenorganisaties aangaat.

BrandCharity heeft gekozen voor het Jeugdfonds Sport & Cultuur 's-Hertogenbosch - Vught en Quiet Den Bosch. De adoptie zal bestaan uit financiële ondersteunen en hulp bieden bij het bereiken van nog meer kinderen en volwassenen. Medewerkers van het bedrijf gaan hun marketingskills daarvoor inzetten, bijvoorbeeld bij het werven van fondsen. Verder zullen ze support bieden bij evenementen van beide organisaties.

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur ’s-Hertogenbosch-Vught betaalt de contributie voor de sportvereniging of van cultuurlessen van kinderen waar thuis weinig financiële middelen zijn. Quiet Den Bosch verzacht armoede door mensen extraatjes aan te bieden die ze zelf niet kunnen betalen.

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact met ons op!

In de media Contact Hoofdsite
Volg ons op