Afgelopen maand heeft Buddyhulp een digitale donatie van drie cijfers voor de komma mogen ontvangen dankzij de Lokale Goededoelengids ’s-Hertogenbosch.

Na de oproep tijdens de eerste Lokale Goededoelendag in Huis73 in april is Goede Doelen ’s-Hertogenbosch een donatieknop op de homepage gaan promoten. In de gids opgenomen organisaties zijn hierop geattendeerd en op de homepage van de Lokale Goededoelengids ’s-Hertogenbosch zelf zijn twee donatieknoppen gezet naar een donatiepagina met tekst en uitleg. Als proef is daar een testversie van een digitale donatieknop annex betaal faciliteit én een qr-code gezet. Vrij snel na de installatie van de donatieknoppen en betaalfaciliteit is een donatie gedaan aan Buddyhulp.

Stichting Buddyhulp heeft als missie om mensen in moeilijke situaties vooruit te helpen. Als iemand het moeilijk heeft of het alleen niet redt, kan de hulp van een ander het verschil maken.

Online werven heeft potentie
Het onderzoek ‘Geven in Nederland 2022’ van de VU-Amsterdam: “Online geven, via een online collectebus of crowdfunding, is in 2020 in waarde toegenomen, maar niet populairder geworden. Dit kan deels komen doordat slechts een kwart van de huishoudens online wordt benaderd om te geven. Met het wegvallen van evenementen, waar online campagnes veelal aan zijn verbonden, nam ook de kans af om benaderd te worden voor een online gift. Online werven heeft potentie, omdat mensen online gemiddeld hogere bedragen doneren. “

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact met ons op!

In de media Contact Hoofdsite
Volg ons op